10 June, 2014

Giveaway Puasa RM50 by SueAKGoGeous


Pengalaman :
Ada satu pengalaman puasa yang saya akan ingat sampai bila-bila ... 
Masa tu saya darjah satu (7 tahun) ... Baru nak belajar berpuasa, puasa yang yuk, kejap puasa kejap tak puasa  ... Masa tu memang akan beraya di kampung lah kan ... Nak dijadikan cerita kat kampung nanti saya akan ada sepupu lelaki yang sebaya ngan saya, dua orang plak tu  ... Disebabkan takut kena ejek, gigih ler berpuasa ari tu ... Dengan cuaa panas dan perjalanan jauh, Mak saya masa tu bagi ler kelonggaran kot kot nak bukak pose ... Saya xmo, gigih jugak nak berpose, takut kena ejek ... Sekali bile sampai kampung nengok-nengok depa dua orang tak pose ... Sedang sedap melantak ... 
Cisss ...

Mari ler ramai-ramai memeriahkan suasana ...

Caranya mudah sahaja... 

Nak join klik BaNNeR eak ...

Tamat : 
23 Julai 2014

** Maaf saya takde Twitter & Insta ...

p/s : Jangan lupa jalan-jalan kat SiNi

4 comments:

Bloglist Sesuci Lebaran 2017

Labels

#bookcafe (2) #mycybersale2016 (1) #Review (8) 8share (25) Aku (16) Bloglist (42) Contest (166) Danial (6) Fatiha (21) Giveaway (757) Hadiah (2) Iklan (19) Info (11) KakiKomen (34) Kuiz (2) Luahan (7) Luqman (3) Menang (19) Segmen (347)