hanifadhlinaabdulrahman@gmail.com


06 December, 2014

Shopping RM1212 di Lazada Malaysia [Contest]


Lazada Malaysia akan mengadakan Online Revolution Lazada pada 12 December 2014 iaitu 12 hari sebelum perayaan Krismas. Lazada akan menawarkan promosi menarik serta tawaran eksklusif untuk pelbagai kategori selama 24 jam. Dapatkan apa yang anda inginkan musim cuti ini, dari telefon bimbit, tablet dan peralatan elektronik hinggalah ke fesyen, barangan rumah, alat permainan dan peralatan sukan.

Kalau lah aku ada RM1212 macam-macam aku nak beli ... Berpinar mata, pening kepala dibuat nyer nak memilih ... Jom tengok ape aku nak borong ...

1. LG Washer 8.0KG WFSP800MF Air Dry Smart Clean

RM839
Yang kat umah nie dah uzur ... Memandangkan ahli keluarga dah bertambah, nak ler cari yang lebih besar ...

2. 2 UNITS Stainless Steel Kitchen Dish Rack Kitchen Rack Drainer 2 Layers

RM219
Saje nak ganti yang baru  ... Macam kat atas tu jugak, ahli keluarga bertambah, pinggan mangkuk pun bertambah ... Nak yang baru  dan besar skit ...

3. Pensonic Electric Oven AE-19N black 


RM119
Aku tak berapa reti nak pilih oven ... Aku tengok rupe dah OK, comel dah ... Fungsi pun dah OK, complete boleh toast, gril and bake ... Baca-baca review pun OK ... Apelagi, rembat lah ...

So, total semua adalah dalam RM1177 ... Eh, eh ada baki RM35 ... Apalagi nie eak ... Haaa ... Pilih untuk bebudak nie lah, untuk Putra lah ...


4. Bear bulding blocks 66 pcs - Big Block Size


RM30
Nak bagi Putra main sambil belajar ... Sekurang-kurang nyer boleh mengenal warna dan bentuk ... Jangan sepah eak Putra ...

He he he ... Gaya memilih macam dah confirm dapat jer ... Takpe pasang angan-angan dulu ... Moga-moga dapat ler eak ... Insyaallah ...




2 comments:

  1. السلام عليكم ورحمة الله وبركاته Saya nak ⇨LG Washer 8.0KG WFSP800MF Air Dry Smart Clean ☑ je.. kih2. Singgah bw sini dari segmen. Done Follow.. Thanks. ◕‿◕

    ReplyDelete

Labels

#bookcafe (3) #mycybersale2016 (1) #Review (8) #tollyjoyxazlindagiveaway (1) 8share (27) Aku (16) Bloglist (95) Blogwalking (7) Contest (174) Danial (6) Fatiha (21) Giveaway (894) Hadiah (3) Iklan (23) Info (17) KakiKomen (36) Kuiz (2) Lazada (1) Luahan (8) Luqman (3) Menang (21) Segmen (405) SGShop (1)