hanifadhlinaabdulrahman@gmail.com

30 September, 2015

Menang Giveaway ...

Alhamdulillah ... Aku himpun kan entry kemenangan aku join contest@giveaway di blog beberapa bulan yang lepas ... Terima kasih kepada penganjur dan sponsor ... Tanpa korang tak jalan ler contest@giveaway tu kan ... Apa yang penting bukan lah kemenangan tetapi persahabatan yang terjalin ...


Sponsor : 
Syarikat HMSD Ent. 
Hadiah Yang Dimenangi : 
T-shirt Cotton
Tak sempat pakai, BigBoss dah rembat dulu ... Selesa dia cakap ...

Contest: Merdeka Speed Kuiz!

Penganjur & Sponsor : 
http://ayunirafilah.blogspot.my
Hadiah Yang Dimenangi : 
Jalur Gemilang + Botol Air ...






Maaf Ayuni, akak cilok gambar, tak sempat nak snap ari tu ... Berebut-rebut bebudak nie ...


GIVEAWAY BIRTHDAY MUM&SISTER TENGKUBUTANG

Penganjur :
http://tengkubutang.blogspot.my
Sponsor :
Nadia Johari
Hadiah Yang Dimenangi :
Ada duk dalam lagi ...

GA Pertama MeeyaHani


Penganjur :
Meeya Techik dan Cik Hani
Sponsor :  
Cik Hani
Hadiah Yang Dimenangi :
Tudung Nealofar ...
Suka sangat dapat hadiah tudung nie ... Nak beli memang tak lah ... Ada jer tergantung tu ... Masih belajar cara2 memakai nyer ...

Alhamdulillah ... Terima kasih para penganjur dan para sponsor ... 


3 comments:

Bloglist Sesuci Lebaran 2017

Labels

#bookcafe (3) #mycybersale2016 (1) #Review (8) 8share (26) Aku (16) Bloglist (51) Blogwalking (2) Contest (170) Danial (6) Fatiha (21) Giveaway (794) Hadiah (2) Iklan (20) Info (14) KakiKomen (36) Kuiz (2) Luahan (8) Luqman (3) Menang (19) Segmen (362) SGShop (1)