19 December, 2015

New Year Giveaway By HoneyOnnee.Com

http://www.honeyonnee.com/2015/12/new-year-giveaway-by-honeyonnee.html

Aku & Perfume

Perfume atau dikenali sebagai minyak wangi dalam bahasa melayu ... Hampir semua orang suka kan minyak wangi ... Aku pun suka jugak ... Aku suka minyak wangi sebab bau nyer yang best jer ... Dengan memakai minyak wangi dapat jugak meningkatkan keyakinan diri ... Kadang-kadang aku beli minyak wangi sebab botol yang cantik ... Hahaha ... Giler ... Tapi kita sebagai umat Islam tak leh pakai minyak wangi berlebih-lebihan sangat ... Kalau dengan suami @ muhrim takpe ...

__________

Jom  kengkawan sape2 yang blom join, meh ler join segmen nie ... Mari ler ramai-ramai memeriahkan suasana ... Caranya mudah sahaja ... Klik BaNNeR  jika berminat untuk turut serta ... 

Tarikh Tamat :-
15 Jan 2016

## Maaf saya takde Instagram ...

Jangan lupa singgah jalan-jalan kat SiNi & Join contest kat SiNi ...


5 comments:

  1. betul2, selagi tak berlebihan , ok jer kan. kalau busuk pon, org tak mo dekat, susah jugak..kikiki

    Good luck tau ...terima kasih sebab join GA ni (^_^)

    NEW YEAR GIVEAWAY BY HONEYONNEE.COM

    ReplyDelete
  2. ain datang singgah sini !.
    ain pun join jugak .
    good luck ! :)

    ReplyDelete
  3. blogwalking dri ga yg sama
    http://muslimahsejati96.blogspot.my/2016/01/new-year-giveaway-by-honeyonneecom.html

    ReplyDelete
  4. Singgah blogwalking :)
    http://theonlygirl98.blogspot.my/2015/12/new-year-giveaway-by-honeyonneecom.html

    ReplyDelete
  5. Singgah sini dari GA yang sama.. sorry lambat blogwalking ^^

    ReplyDelete

Bloglist Sesuci Lebaran 2017

Labels

#bookcafe (2) #mycybersale2016 (1) #Review (8) 8share (25) Aku (16) Bloglist (46) Contest (168) Danial (6) Fatiha (21) Giveaway (770) Hadiah (2) Iklan (19) Info (12) KakiKomen (35) Kuiz (2) Luahan (8) Luqman (3) Menang (19) Segmen (351) SGShop (1)