hanifadhlinaabdulrahman@gmail.com


05 January, 2016

Giveaway Welcome 2016 by Aku Bukan Innocent

بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ
السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ


(klik banner kalau nak join sekali)

Giveaway Welcome 2016 by Aku Bukan Innocent dianjurkan oleh Mohd Noor Shawal dan dibawakan bersama-sama dengan Yuha Adie , Ct Roxalynna NH , Najwa Zahid , Masita Eyta & Nur Huda.


Tarikh Tamat : 15 Januari 2016



Jom  kengkawan sape2 yang blom join, meh ler join segmen nie ... Mari ler ramai-ramai memeriahkan suasana ... Caranya mudah sahaja ... Klik BaNNeR  jika berminat untuk turut serta ... 

## Maaf saya takde Instagram ...

Jangan lupa singgah jalan-jalan kat SiNi & Join contest kat SiNi ...

5 comments:

  1. semoga berjaya..:)

    jemput Join GA di blog saya

    *Wang tunai Rm100 x Tempat Pertama

    *Wang tunai Rm50 x Tempat Kedua

    *Wang tunai Rm30 x Tempat Ketiga

    *Head Rest Massage x 10 Unit (Tempat Pertama hingga Kesepuluh)

    http://www.dianarashid.com/2015/12/giveaway-baby-store-bersama-dianarashid.html

    ReplyDelete

Labels

#bookcafe (3) #mycybersale2016 (1) #Review (8) #tollyjoyxazlindagiveaway (1) 8share (27) Aku (16) Bloglist (95) Blogwalking (7) Contest (174) Danial (6) Fatiha (21) Giveaway (894) Hadiah (3) Iklan (23) Info (17) KakiKomen (36) Kuiz (2) Lazada (1) Luahan (8) Luqman (3) Menang (21) Segmen (405) SGShop (1)