hanifadhlinaabdulrahman@gmail.com


14 April, 2016

Saya Nak Menang Gold Coin 0.5g Dari Blog Puanbee.com

gc

Kisah :
Terus terang saya kata kan saya belum lagi mempunyai simpanan emas melainkan barang kemas yang dah sedia ada ... Memang ada dalam perancangan untuk menyimpan emas ... Kalau menang giveaway mungkin boleh dijadikan permulaan yang baik ... Pemangkin semangat yang berkobar-kobar nih ...

Jom  kengkawan sape2 yang blom join, meh ler join segmen nie ... 
Mari ler ramai-ramai memeriahkan suasana ... 
Caranya mudah sahaja ... Klik BaNNeR  jika berminat untuk turut serta ... 
## Maaf saya takde Instagram ...
Tarikh Tamat :
30 MEI 2016
Singgah jalan-jalan kat SiNi & Join contest kat SiNi ...


KLIK BANNER UNTUK JOIN ...
KLIK BANNER UNTUK JOIN ...
KLIK BANNER UNTUK JOIN ...

3 comments:

Labels

#bookcafe (3) #mycybersale2016 (1) #Review (8) #tollyjoyxazlindagiveaway (1) 8share (27) Aku (16) Bloglist (95) Blogwalking (7) Contest (174) Danial (6) Fatiha (21) Giveaway (894) Hadiah (3) Iklan (23) Info (17) KakiKomen (36) Kuiz (2) Lazada (1) Luahan (8) Luqman (3) Menang (21) Segmen (405) SGShop (1)