23 August, 2016

Segmen Bloglist Azhafizah.com Sep & Oct 2016

Segmen bloglist Azhafizah.com Sep & Oct 2016 kembali untuk lagi untuk menggantikan bloglist bulan Julai & Ogos. Bagi yang tak sempat sertai bulan Jun hari tu, boleh cuba sertai bulan Ogos ni. Kalau sudi, berminat dan nak memeriahkan segmen ni jemputlah sertai ramai-ramai ye. Segmen simple je. Cuma perlu buat entry dan copy & paste je. Pemilihan 10 blog melalui random.org.

KLIK BANNER UNTUK SERTAI SEGMEN

TAMAT : 29 OGOS 2016

Langkah Penyertaan Segmen
1. Buat entry bertajuk : Segmen Bloglist Azhafizah.com Sep & Oct 2016
2. Copy coding yang disediakan dan paste di ruangan HTML entry
3. Publish dan tinggalkan link entry dalam kotak komen di entry asal Segmen Bloglist Azhafizah.com Sep & Oct 2016

Terima kasih atas sokongan semua ^__^

9 comments:

  1. Hi. Singgah sini :)

    http://yumeedream.blogspot.my/2016/08/segmen-bloglist-azhafizahcom-sep-oct_23.html

    ReplyDelete
  2. Salam..yaya mai sini melawat kengkawan blogger.. =)
    slmt bsegmen

    ReplyDelete
  3. singgah sini hehe
    http://hatinufid.blogspot.my/2016/08/segmen-bloglist-azhafizahcom-sep-oct.html

    ReplyDelete
  4. Datang dari segmen yang sama
    http://www.kisahsidairy.com/2016/08/segmen-bloglist-azhafizahcom-sep-oct.html
    all the best ye..

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum dan salam sejahtera.

    Terima kasih menyertai segmen ini. Senarai peserta dah update. Semak jika nama blog tidak disenaraikan. Selamat berblogwalking ^__^

    http://www.azhafizah.com/2016/08/senarai-peserta-segmen-bloglist.html

    One love,
    admin
    azhafizah.com

    ReplyDelete
  6. Slm.. Cikla singgah dr segmen sama. Maaf lmbt blogwalking...

    ReplyDelete

Bloglist Sesuci Lebaran 2017

Labels

#bookcafe (2) #mycybersale2016 (1) #Review (8) 8share (25) Aku (16) Bloglist (47) Contest (168) Danial (6) Fatiha (21) Giveaway (771) Hadiah (2) Iklan (19) Info (12) KakiKomen (35) Kuiz (2) Luahan (8) Luqman (3) Menang (19) Segmen (352) SGShop (1)