29 November, 2016

Menang Giveaway by Snek Lazat


Alhamdulillah... Aku ada menang Giveaway by Snek Lazat... Sebenar nyer lama dah aku menang,  tapi aku tak sempat nak cerita kat korang... So,  sekarang nih kira nyer aku nak bayar hutang lah nie... 

Nie lah salah satu hadiah yang aku dapat... Dapat dapat terus bukak... Kruk krak kruk krak makan popia simpul... Ehhh,  dah habis tak sempat nak snap gambar... Berebut-rebut makan anak beranak... Haaa,  macam tak cukup plak... 

Takpe takpe kita bukak lagi satu botol plak... Kali nie kita makan popia cheese plak... Ya Rabbi... Sedap sungguh... Rase cam makan twisties plak... Yang nie lagi cepat habis... Memang tak merasa lah BigBoss... 

PROMOSI 

Sempena cuti sekolah nie mesti macam-macam majlis akan diadakan... Namun kewangan akan menjadi kekangan... Jom tengok sini Snek Lazat menyediakan pakej doorgift dengan harga yang berpatutan... 

Jom tengok sample doorgift setiap deco.. simple deco je ye





Ada dua saiz untuk dalam bekas nie iaitu kecik dan besar. Harga serendah 80sen - RM1 (kecil) dan RM1-1.40 (besar). Harga berbeza mengikut isian ye...


Dalam plastik jer pun ada... Ok jugak kalau macam nie ... Harga serendah RM80sen - RM1 sahaja ye.. harga berbeza mengikut isian.. boleh pilih isian yang mana.. deco reben atau tali..

Isian yang available adalah
- Popia Simpul , Gulung, samosa mini berintikan serunding ikan
- Popia Batang Buruk
- Popia Simpul Nestum
- Popia simpul Cheese
- Popia simpul Horlick
- Popia Simpul susu
- Karipap Mini

100% Produk Muslim & Bumiputera, Halal

"Sedap, Rangup & Padat"

Ada yang berminat??? 

 Selain popia Snek Lazat juga menjual bahulu dan serunding ... Kerepek pisang pun ada tau...  Kalau korang tengah plan nak cari doorgift untuk birthday , majlis aqiqah , kenduri atau apa2 majlis boleh berurusan dengan Snek Lazat okey. Inshaallah korang takkan menyesal sebab sedap sangat! Pakej aiskrim goyang pun ada tau ...


FACEBOOK : Snek Lazat dan Sedap

INSTAGRAM : sneklazatsedap

3 comments:

Bloglist Sesuci Lebaran 2017

Labels

#bookcafe (2) #mycybersale2016 (1) #Review (8) 8share (25) Aku (16) Bloglist (47) Contest (168) Danial (6) Fatiha (21) Giveaway (770) Hadiah (2) Iklan (19) Info (12) KakiKomen (35) Kuiz (2) Luahan (8) Luqman (3) Menang (19) Segmen (352) SGShop (1)