02 February, 2017

Pencarian Bloglist Blog Farhana Jafri


Jom kengkawan ... Sape-sape yang belom join, meh ler meramaikan dan memeriahkan suasana ... Klik banner kat atas jika berminat untuk turut serta ...

Tag :
2.  Unni Anje

Perjalanan Sebagai Seorang Blogger
Bermula hanya kerana suka-suka... Dulu masa muda remaja suka tulis diari... Sekarang dah susah nak dapat diari free,  maka berblog lah... Rase macam rugi tak kongsi... Tapi bukan tujuan untuk kongsi sangat pun, saje nak simpan kenangan-kenangan terindah itu... 

Tarikh Tamat :
13 Februari 2017

Jangan lupa jalan-jalan kat Kisah Hidup Ku & Join segmen kat Jom Bercontest

6 comments:

Bloglist Sesuci Lebaran 2017

Labels

#bookcafe (2) #mycybersale2016 (1) #Review (8) 8share (25) Aku (16) Bloglist (46) Contest (168) Danial (6) Fatiha (21) Giveaway (770) Hadiah (2) Iklan (19) Info (12) KakiKomen (35) Kuiz (2) Luahan (8) Luqman (3) Menang (19) Segmen (351) SGShop (1)