hanifadhlinaabdulrahman@gmail.com

07 August, 2014

Ensiklopedia Solat



Semalam dapat parcel ... Aku kat belakang masa tu and terdengar bunyi hon lori ... Bingit sungguh bunyi nyer ... Aku pun jengok cepat-cepat ke luar ... Oh ada orang hantar barang rupe nyer ... Tu ler die barang nyer ... 

Ensiklopedia ini harus menjadi rujukan yang penting bagi kegunaan pusat sumber, perpustakaan awam, pusat pengajian tinggi, sekolah, masjid, madrasah, kelas pengajian malah setiap rumah harus memilikinya untuk panduan seisi keluarga. Kelebihan Ensiklopedia Solat ini:

  • Maklumat dan ilmu yang berkaitan dengan solat.
  • Keistimewaan ensiklopedia ini berbanding dengan ensiklopedia lain yang ada dalam pasaran kerana mengandungi pelbagai keterangan daripada aspek, fiqah, falsafah, sejarah dan saintifik.
  • Setiap entri disampaikan dengan mengintegrasikan semua aspek ilmu supaya sesuai untuk rujukan kontemporari.
  • Disusun mengikut pendekatan mesra pembaca.
  • Disertakan dengan ilustrasi, foto, gambar rajah, peta minda dan jadual.
  • Semua hadis yang digunakan mempunyai matan, sanad dan no. hadis untuk memudahkan para pembaca membuat rujukan.

Tengok lah tu macam-macam ada kan ... Aku tak beli pun buku nie ... Aku menang contest kat blog ... Hadiah terbaik pernah aku menang setakat nie ... Aku rase bertuah sangat coz dapat memiliki buku nie ... Semoga memberi manfaat buat kami seisi keluarga ... 






Terima kasih jugak aku ucapkan kepada penganjur contest nie ... 
Jom terjah kengkawan ...

4 comments:

Bloglist Sesuci Lebaran 2017

Labels

#bookcafe (3) #mycybersale2016 (1) #Review (8) 8share (27) Aku (16) Bloglist (52) Blogwalking (2) Contest (170) Danial (6) Fatiha (21) Giveaway (808) Hadiah (2) Iklan (22) Info (16) KakiKomen (36) Kuiz (2) Luahan (8) Luqman (3) Menang (19) Segmen (364) SGShop (1)