hanifadhlinaabdulrahman@gmail.com


25 August, 2014

GIVEAWAY: JUBAH DRESS CANTIK BY ARIESCAPE SHOPPE

giveaway jubah dress cantik

Nak sangat menang coz saya berminat sangat nak pakai jubah dress ... Tapi saya sangat takut nak beli, takut tak sesuai ... Kalau dapat percuma, hasil usaha sendiri ok jugak kan ... Harap-harap ler menang coz saya tengok jubah dress di "ARIESCAPE SHOPPE" semua nya cantik-cantik ...

Mari ler ramai-ramai memeriahkan suasana ...

Caranya mudah sahaja... 
Nak join klik BaNNeR eak ...

Tarikh tutup : 30 September 2014

** Maaf saya takde Twitter & Insta ...


p/s : Jangan lupa jalan-jalan kat SiNi

2 comments:

  1. Hai , Assalamualaikum & Salam Sejahtera. Selamat Meyambut Hari Kemerdekaan , jemput join & singgah yea . And Goodluck :)
    - http://inlove-wanda.blogspot.com/2014/08/mega-giveaway-anak-merdeka-malaysia.html(16/9)
    - http://inlove-wanda.blogspot.com/2014/08/giveaway-jubah-dress-cantik-by.html (30sept)

    ReplyDelete

Labels

#bookcafe (3) #mycybersale2016 (1) #Review (8) #tollyjoyxazlindagiveaway (1) 8share (27) Aku (16) Bloglist (95) Blogwalking (7) Contest (174) Danial (6) Fatiha (21) Giveaway (894) Hadiah (3) Iklan (23) Info (17) KakiKomen (36) Kuiz (2) Lazada (1) Luahan (8) Luqman (3) Menang (21) Segmen (405) SGShop (1)