hanifadhlinaabdulrahman@gmail.com


17 January, 2017

GIVEAWAY: JOM BACA BUKU - NOVEL PERCUMA!!!

Jom kengkawan ... Sape-sape yang belom join, meh ler meramaikan dan memeriahkan suasana ... Klik banner kat atas jika berminat untuk turut serta ...

Tarikh Tamat :
28 Februari 2017

NOVEL : SEGALANYA MUNGKIN
Bagi aku novel nih best jugak ... Okeylah bagi seorang penulis baru ... Novel nih berkisahkan tentang perkahwinan yang terpaksa ... Kira macam paksa rela lah coz mengikut cakap ibubapa ... Bila dah kahwin tu memula tak suka, benci, menyampah ... Lelama, eeehhh jatuh cinta plak ... Bagi aku kisah macam nih dah banyak dinovelkan ... Yang didramakan pun banyak ... Cuma jalan cerita nye lain lah skit ... Antara novel yang aku ada n kisah nyer lebih kurang :- Sebenarnya, Saya Isteri Dia & Takdir Itu Milik Aku ...
(Jemput singgah... Blog saya jugak...) 


Jangan lupa jalan-jalan kat Kisah Hidup Ku & Join segmen kat Jom Bercontest

7 comments:

  1. Assalamualaikum Hani, sy terpaksa delete komen awk sebab tak masuk dlm plug-in komen yg saya guna. Tp nnt saya copy balik kat komen plug in tu. Awk jgn salah faham ya..hehehe. Entri awk diterima, cuma masalah kat blog saya. Sy tgh fix problem ni. - akusipeminatbuku

    ReplyDelete
  2. Terima kasih coz sudi singgah jenjalan blog saya... On the way ke blog korang plak...

    ReplyDelete

Labels

#bookcafe (3) #mycybersale2016 (1) #Review (8) #tollyjoyxazlindagiveaway (1) 8share (27) Aku (16) Bloglist (95) Blogwalking (7) Contest (174) Danial (6) Fatiha (21) Giveaway (894) Hadiah (3) Iklan (23) Info (17) KakiKomen (36) Kuiz (2) Lazada (1) Luahan (8) Luqman (3) Menang (21) Segmen (405) SGShop (1)