hanifadhlinaabdulrahman@gmail.com

08 November, 2017

Giveaway Miakassim Dot Com 10 Tahun.




Jom kengkawan ... Sape-sape yang belom join, meh ler meramaikan dan memeriahkan suasana ... Klik banner kat atas jika berminat untuk turut serta ...

Mengenali miakassim.com semasa blogwalking... Hahaha... Tak ingat dah bila sebenarnya... Saya suka baca cerita yang kengkawan tulis... Tahniah dah menjangkau 10tahun... Teruskan menulis... 

Tarikh Tamat :
20 November 2017

Hadiah

Penyertaan Blog
Cash RM100 × seorang ๐Ÿ˜ฒ
Cash RM50 × 2 orang ๐Ÿ˜ฐ

Prepaid Reload RM30 × seorang
Prepaid Reload RM10 × 2 orang

Penyertaan Facebook
Cash RM50 × seorang

Jangan lupa singgah jalan-jalan kat Kisah Hidup Ku & Join segmen kat Jom Bercontest ... Kepada kengkawan yang nak buat duit tambahan... Nak cuba dapatkan kerja-kerja review produk... Korang boleh daftar kat sini... Jom try, tak rugi apa pun ...

>>KLIK BANNER DI BAWAH<<

Yang nie plak untuk ulat2 buku... 

6 comments:

  1. Salam.
    Tq sudi join giveaway Kmia. Tunggu keputusannya 25hb ni :)

    ReplyDelete
  2. Datang dari GA yang sama..Good Luck..

    http://anumabdullah93.blogspot.my/2017/11/giveaway-miakassim-dot-com-10-tahun.html

    ReplyDelete
  3. Terjah sini datang dari Giveaway yang sama. :)

    https://1001resepimama.blogspot.com/2017/11/giveaway-miakassim-dot-com-10-tahun.html

    ReplyDelete

Jom Jalan-Jalan

Labels

#bookcafe (3) #mycybersale2016 (1) #Review (8) #tollyjoyxazlindagiveaway (1) 8share (27) Aku (16) Bloglist (74) Blogwalking (5) Contest (173) Danial (6) Fatiha (21) Giveaway (857) Hadiah (2) Iklan (22) Info (17) KakiKomen (36) Kuiz (2) Lazada (1) Luahan (8) Luqman (3) Menang (20) Segmen (385) SGShop (1)