hanifadhlinaabdulrahman@gmail.com

31 December, 2017

SUSTAGEN SUPERMOM MONTHLY GIVEAWAYS


Jom kengkawan ... Sape-sape yang belom join, meh ler meramaikan dan memeriahkan suasana ... Klik banner kat atas jika berminat untuk turut serta ...
Hadiah yang ditawarkan...
Macam menarik jer... Best kan... Haaa, jangan lupa join tau... Klik banner kat atas tu... Jommm... Pantasss...

Aku dah menang untuk bulan November 2017... So,  ape lagi aku seru korang join jugak untuk bulan2 yang seterus nyer... 


Jangan lupa singgah jalan-jalan kat Kisah Hidup Ku & Join segmen kat Jom Bercontest ... 

Untuk daftar SUSTAGEN SUPERMOM MONTHLY GIVEAWAYS


Yang nie plak untuk ulat2 buku... 

5 comments:

Jom Jalan-Jalan

Labels

#bookcafe (3) #mycybersale2016 (1) #Review (8) #tollyjoyxazlindagiveaway (1) 8share (27) Aku (16) Bloglist (75) Blogwalking (5) Contest (173) Danial (6) Fatiha (21) Giveaway (859) Hadiah (2) Iklan (22) Info (17) KakiKomen (36) Kuiz (2) Lazada (1) Luahan (8) Luqman (3) Menang (20) Segmen (387) SGShop (1)