08 October, 2014

Its October Giveaway


I love October because...
Saya suka bulan Oktober sebab dah nak akhir tahun ... Dah nak cuti sekolah yang panjang ... Ini lah masa nyer kami sekeluarga selalu jalan-jalan cari makan ... Lagi pun birthday orang-orang yang saya sayang banyak jatuh pada bulan Oktober ... Anak yang kedua 24/10 ... Kakak saya 13/10 ... Adik bongsu yang gedabak tu plak 6/10 ... Yeay ,... time for makan-makan ...
Huhhhh ...

Mari ler ramai-ramai memeriahkan suasana ...
Caranya mudah sahaja...

Nak join klik BaNNeR eak ...
Duration: 1st October 2014 untill 10th October 2014.

** Maaf saya takde Twitter & Insta ...

p/s : Jangan lupa singgah jen jalan kat SiNi & Join contest kat SiNi

5 comments:

  1. Happy oktober :)
    Semoga oktober dan bukan mendatang akan terus ceria, bahagia dan sihat sejahtera..

    ReplyDelete
  2. salam, hai sis. Thanks for joining my GA. tak pe xda insta. :) good luck ok. datang sini dan follow blog sis.

    ReplyDelete
  3. asalam ya..apa khabar..terima kasih datang jenguk blog Etuza...datang lagi ya..mana tahu ada ukuhuwa. Tahnia syukran bulan okt terindah buat anda

    ReplyDelete
  4. singgah dari segmen yang sama

    http://eurukaseven.blogspot.com/2014/10/its-october-giveaway.html

    ReplyDelete

Bloglist Sesuci Lebaran 2017

Labels

#bookcafe (2) #mycybersale2016 (1) #Review (8) 8share (25) Aku (16) Bloglist (46) Contest (168) Danial (6) Fatiha (21) Giveaway (770) Hadiah (2) Iklan (19) Info (12) KakiKomen (35) Kuiz (2) Luahan (8) Luqman (3) Menang (19) Segmen (351) SGShop (1)