hanifadhlinaabdulrahman@gmail.com


17 January, 2015

1st Mini Cash Giveaway 2015: www.bubblynotes.com


Aduhhh ... Kena review plak ... Teman dah ler tak pandai ... Takpe-takpe kite cube yerr Puan Farah Waheda Wahid ... Aku pun tak ingat dah bila aku start kenal dengan owner bubblynotes.com nie ... Tapi bila dah kenal memang melekat lah baca entry nyer, cuma kadang-kadang meriah nak tinggal komen ... Kadang-kadang jadi silent reader jer ... Maafkan saya Puan Farah ...

Korang tau tak Puan Farah nie dah lama berblog, semenjak tahun 2006 lagi ... Aku pun baru  tahu sebenar nyer ... Banyak dah blog-blog beliau sebelum nie, tapi semua dia delete dah, tak leh ler nak skodeng ... So, sekarang nie beliau just tumpukan pada bubblynotes.com jer ... Walaupun anak baru  sorang, tapi banyak tips-tips berguna yang korang boleh jumpa kat blog nie ... Aku pun refer sini jugak kenkadang ... Aku suka baca tips kat sini sebab diolah secara santai ... Tak ler boring membaca nyer ... Memang tak boring lah, tengok senyuman owner jer dah cair ... Tu belum tengok kehenseman hero owner, Si Ash ... Cair siottt, memang melekat lah ... Hahaha ...

Ehhh, panjang plak dah, macam buat karangan plak ... Harap-harap memuaskan hati yerr Puan Farah ...

p/s :- Saya rase Puan Farah sesuai jadi model ubat gigi ... Jangan marah eakk ... Nanti cepat tua ...

Jom  kengkawan sape2 yang blom join giveaway nie ...

Mari ler ramai-ramai memeriahkan suasana ...

Caranya mudah sahaja ...

Klik BaNNeR  jika berminat untuk turut serta ...

Tarikh Tamat : 
31 Januari 2015

# Maaf saya takde Insta ...

Jangan lupa singgah jalan-jalan kat SiNi & Join contest kat SiNi

4 comments:

  1. terima kasih dear kerana sudi sertai mini GA Farah, ehhhh tak marah pun nanti cepat tua...ahakss...all the best dan jangan lupa semak senarai peserta di http://www.bubblynotes.com/2015/01/1st-mini-cash-giveaway-2015.html

    ReplyDelete
  2. Hi qila datang blogwalking ni hee~ & Qila pun join giveaway ni jugak hiks. Goodluck wiwiwi~

    ReplyDelete

Labels

#bookcafe (3) #mycybersale2016 (1) #Review (8) #tollyjoyxazlindagiveaway (1) 8share (27) Aku (16) Bloglist (95) Blogwalking (7) Contest (174) Danial (6) Fatiha (21) Giveaway (894) Hadiah (3) Iklan (23) Info (17) KakiKomen (36) Kuiz (2) Lazada (1) Luahan (8) Luqman (3) Menang (21) Segmen (405) SGShop (1)