hanifadhlinaabdulrahman@gmail.com


20 January, 2019

Pemenang Giveaway The Berkat Di Mialiana.com

Yeaayyy, permulaan yang baik untuk tahun ini. Harap-harap akan berterusan sehingga bila-bila. Hahaha tamak di situ.

Ari tu aku ada join giveaway anjuran Mialiana.com. Blog nie memang selalu jugak anjurkan pelbagai giveaway @ segmen. So, ari tu aku saje suke-suke join Giveaway The Berkat Di Mialiana.com. Alhamdulillah tertulis rezeki aku di situ.

Nie ss penyertaan aku beserta dengan no. nyer sekali. Lihat di situ ada 2 penyertaan, gigih kan.

Dan di situ nombor 28 telah dipilih sebagai pemenang. Alhamdulillah.

Tahniah diucapkan kepada semua pemenang. Tahniah juga buat penganjur dan penaja. Semoga kita semua terus dimurahkan rezeki dan sentiasa di bawah rahmat Ilahi.



15 comments:

Labels

#bookcafe (3) #mycybersale2016 (1) #Review (8) #tollyjoyxazlindagiveaway (1) 8share (27) Aku (16) Bloglist (95) Blogwalking (7) Contest (174) Danial (6) Fatiha (21) Giveaway (894) Hadiah (3) Iklan (23) Info (17) KakiKomen (36) Kuiz (2) Lazada (1) Luahan (8) Luqman (3) Menang (21) Segmen (405) SGShop (1)