hanifadhlinaabdulrahman@gmail.com

09 January, 2018

MENANG SUSU SUSTAGEN

Alhamdulillah aku menang SUSTAGEN SUPERMOM MONTHLY GIVEAWAY ... Yang lebih menggembirakan aku menang untuk dua bulan berturut-turut... Anakk aku Putra ler paling happy ... Aku pun happy jugak sebab dapat menjimatkan perbelanjaan aku sekeluarga ...
Menang ganjaran bulan November 2017

Menang ganjaran bulan Disember 2017


Putra ler yang paling gembira berganda-ganda ... Konon-konon cam dia yang menang hadiah tu ...


Nie ganjaran bulan November 2017... Dapat sekali dua cookiepod ... Hahaha, ntah bile lah nak guna tu ...

Hadiah yang ditawarkan memang menarik jer... Best kan... Haaa, jangan lupa join tau... Aku dah menang untuk bulan November 2017 dan Disember 2017... So,  ape lagi aku seru korang join jugak untuk bulan2 yang seterus nyer... 
Untuk daftar SUSTAGEN SUPERMOM MONTHLY GIVEAWAYS

Jangan lupa singgah jalan-jalan kat Kisah Hidup Ku & Join segmen katJom Bercontest ... 
Yang nie plak untuk ulat2 buku... Banyak buku2 menarik + murah kat sini... Sila skodeng... 

6 comments:

Jom Jalan-Jalan

Labels

#bookcafe (3) #mycybersale2016 (1) #Review (8) 8share (27) Aku (16) Bloglist (71) Blogwalking (4) Contest (173) Danial (6) Fatiha (21) Giveaway (850) Hadiah (2) Iklan (22) Info (17) KakiKomen (36) Kuiz (2) Lazada (1) Luahan (8) Luqman (3) Menang (20) Segmen (382) SGShop (1)